logo
امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۱۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

امروز باریکه غزه همان تنگه احد است

امروز-باریکه-غزه-همان-تنگه-احد-است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز باریکه غزه همان تنگه احد است که پیامبر خدا به اصحاب فرموده بودند که مواظب تنگه باشید و رها نکنید اما غفلت یاران پیامبر باعث شد که جمعی از رزمندگان به‌ویژه حمزه سیدالشهداء (ع) به‌صورت فجیعی به‌ شهادت برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ علی فرهادنیا اظهار کرد: امروز باریکه غزه همان تنگه احد است که پیامبر خدا به اصحاب فرموده بودند که مواظب تنگه باشید و رها نکنید اما غفلت یاران پیامبر باعث شد که جمعی از رزمندگان به‌ویژه حمزه سیدالشهداء (ع) به‌صورت فجیعی به‌ شهادت برسند و داغ آن‌ها بر دل رسول خدا و امیرمومنان سنگینی کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اسماعیل هنیه و یحیی سنوار هم شهید شدند اما تنگه را خالی نکردند افزود: امروز مردم مسلمان غزه در صف مقدم و خاکریز اول جهان اسلام قرار دارند و بیش از یک‌سال است که عده قلیل مظلوم در مقابل جنایتکاران کثیر ایستاده و به‌ خاک و خون کشیده می‌شوند اما تنگه را خالی نمی‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در تنگه احد امروز فقط مردان جنگجو و مسلح نیستند که ایستاده‌اند بلکه زنان بی‌دفاع و کودکان معصوم هم به سنگر نشسته‌اند و برای حفظ این تنگه بیش از 40 هزار شهید و 100 هزار مجروح و جانباز تقدیم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درود و رحمت خدا به روح مطهر خمینی (ره) که بارها مردم را به حفظ تنگه‌های انقلاب سفارش می‌کردند همانگونه که مقام معظم رهبری همواره مردم را سفارش می‌فرمایند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر